Adres Bilgisi

Adres

Trabzon Üniversitesi Rektörlüğü Söğütlü Mah. Adnan Kahveci Bulvarı,61335 – Akçaabat / TRABZON

Öğrenim Bilgisi

  • 2005 - 2011

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    Doktora
  • 2001 - 2004

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    Yüksek Lisans
  • 1997 - 2001

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    Lisans

Akademik Görevler

  • 2011-, YARDIMCI DOÇENT, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2006-2011, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Kitaplar

  • 2016, TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI Öğrenenler ve Öğretenler İçin

    Bölüm Adı: Doğrunun Analitiği

    KÖSATEMEL

    Yayın Yeri: Pegem Akademi

    Editör: Aysun Nüket ELÇİ, Esra BUKOVA GÜZEL, Berna CANTÜRK GÜNHAN, Emre EVÇİMEN

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı:

    ISBN: 978-605-318-755-4


    Bilimsel Kitap, Doğrunun Analitiği

  • 2016, Matematik Eğitiminde Teoriler

    Bölüm Adı: Uzamsal Yetenek: Tanımı ve Bileşenleri

    KÖSATEMEL

    Yayın Yeri: PEGEM AKADEMİ

    Editör: BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 973

    ISBN: 978-605-318-380-8


    Bilimsel Kitap, Uzamsal Yetenek: Tanımı ve Bileşenleri

  • 2014, EĞİTİM ARAŞTIRMALARI Nitel Nicel ve Karma Yaklaşımlar

    Bölüm Adı: Yarı-Deneysel ve Tek Durumlu Tasarımlar

    KÖSATEMEL

    Yayın Yeri: Eğiten Kitap

    Editör: DEMİR Selçuk Beşir

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 612

    ISBN: 978-605-4757-31-2


    Kitap Tercümesi, Yarı-Deneysel ve Tek Durumlu Tasarımlar

  • 2013, Ortaöğretim Matematik 9 Sınıf

    Bölüm Adı:

    KÖSATEMEL

    Yayın Yeri: MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI YAYINLARI

    Editör: ERBAŞ Ayhan Kürşat, ÇETİNKAYA Bülent, GÜVEN Bülent, KARATAŞ İlhan, ÇINKIR Zübeyir

    Basım sayısı: 3, Sayfa sayısı: 1084

    ISBN: 978-975-11-3773-9


    Ders Kitabı,

Makaleler

Bildiriler

Projeler

  • Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Tabanlı Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sisteminin Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

    16203

    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ , -Tübitak 1001, Tamamlandı

  • Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Tabanlı Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sisteminin Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi

    16203

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ , -Tübitak 1001, Tamamlandı

  • Cebir Kavramları için Android Tabanlı Sanal Manipülatiflerin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

    16203

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ , Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Devam Ediyor

  • Farklı Bölümlerde Öğrenim Gören Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Uzamsal Becerilerinin İncelenmesi

    16203

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ , Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Tamamlandı

  • Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Tabanlı Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sisteminin Tasarlanması Uygulanması ve Değerlendirilmesi

    16203

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğrenme Ortamının Değerlendirilmesi

    16203

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ , Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Tamamlandı

Dersler

  • 2018-2019, Lisans, Öğremenlik Uygulaması II
  • 2018-2019, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması I
  • 2018-2019, Lisans, Cebire Giriş
  • 2018-2019, Lisans, Soyut Cebir
  • 2018-2019, Lisans, Soyut Matematik II
  • 2018-2019, Lisans, Soyut Matematik I
  • 2018-2019, Lisans, Matematik Eğitminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri I
  • 2017-2018, Lisans, Cebir Öğretimi
  • 2017-2018, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması I
  • 2017-2018, Lisans, Soyut Matematik I
  • 2017-2018, Lisans, Matematiğin Temelleri
  • 2017-2018, Lisans, Matematik Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojileri I
  • 2016-2017, Lisans, Soyut Matematik
  • 2016-2017, Lisans, Alan Eğitiminde Araştırma Projesi
  • 2016-2017, Lisans, Okul Deneyimi
  • 2016-2017, Lisans, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi
  • 2016-2017, Lisans, Soyut Matematik II
  • 2016-2017, Lisans, Soyut Matematik I
  • 2016-2017, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması II
  • 2016-2017, Lisans, Cebire Giriş
  • 2016-2017, Lisans, Matematiğin Temelleri
  • 2015-2016, Lisans, Soyut Matematik
  • 2015-2016, Lisans, Okul Deneyimi
  • 2015-2016, Lisans, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi
  • 2015-2016, Lisans, Matematiğin Temelleri
  • 2015-2016, Lisans, Soyut Matematik II
  • 2015-2016, Lisans, Cebire Giriş
  • 2015-2016, Lisans, Analitik Geometri I
  • 2014-2015, Lisans, Geometri
  • 2014-2015, Lisans, Analitik Geometri II
  • 2014-2015, Lisans, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
  • 2014-2015, Lisans, Matematik Eğitiminde Bilgisayar Kullanımı
  • 2014-2015, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması
  • 2014-2015, Lisans, Okul Deneyimi
  • 2014-2015, Lisans, Cebire Giriş
  • 2014-2015, Lisans, Analitik Geometri I
  • 2014-2015, Lisans, Matematiğin Temelleri
  • 2013-2014, Lisans, Matematik Eğitiminde Bilgisayar Kullanımı
  • 2013-2014, Lisans, Matematik II
  • 2013-2014, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması
  • 2013-2014, Lisans, Okul Deneyimi
  • 2013-2014, Lisans, Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
  • 2013-2014, Lisans, Cebire Giriş I
  • 2013-2014, Lisans, Analitik Geometri II
  • 2013-2014, Lisans, Analitik Geometri I
  • 2012-2013, Yüksek Lisans, Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi
  • 2012-2013, Lisans, Özel Öğretim Yöntemleri II
  • 2012-2013, Lisans, Özel Öğretim Yöntemleri I
  • 2012-2013, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması
  • 2012-2013, Lisans, Okul Deneyimi
  • 2012-2013, Lisans, Cebire Giriş
  • 2012-2013, Lisans, Analitik Geometri II
  • 2012-2013, Lisans, Analitik Geometri I
  • 2011-2012, Lisans, Matematik I
  • 2011-2012, Lisans, Öğretim İlke ve Yöntemleri
  • 2011-2012, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması
  • 2011-2012, Lisans, Okul Deneyimi
  • 2011-2012, Lisans, Özel Öğretim Yöntemleri II
  • 2011-2012, Lisans, Özel Öğretim Yöntemleri I
  • 2011-2012, Lisans, Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi
  • 2011-2012, Lisans, Cebire Giriş
  • 2011-2012, Lisans, Analitik Geometri II
  • 2011-2012, Lisans, Analitik Geometri I

Ödüller

  • 2011, A comparative study of the effects of using dynamic geometry software and physical manipulatives on the spatial visualization skills of pre-service mathematics teachers, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2009, The Effect of dynamic Geometry Software on Students Mathematics Teachers' Spatial Visualization Skills, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE

Üyelikler

  • 2013 - , Üye, Matematik Eğitimi Derneği
  • 2010 - , Üye, Matematikçiler Derneği

İdari Görevler

  • 2013 - 2016, Bölüm Başkan Yardımcısı, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Üniversite Dışı Deneyim

  • 2004 - 2006, Matematik Öğretmeni, MEB Milli Egemenlik İlköğretim Okulu
  • 2001 - 2004, Matematik Öğretmeni, MEB Çarşıbaşı Şahinli İlköğretim Okulu