Doç. Dr. MEHMET KOKOÇ

Adres Bilgisi

Adres

Trabzon Üniversitesi Rektörlüğü Söğütlü Mah. Adnan Kahveci Bulvarı,61335 – Akçaabat / TRABZON

Öğrenim Bilgisi

  • 2012 - 2016

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    Doktora
  • 2010 - 2012

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    Yüksek Lisans
  • 2007 - 2011

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    Lisans
  • 2005 - 2009

    EGE ÜNİVERSİTESİ

    Lisans

Akademik Görevler

  • 2021-, DOÇENT, TRABZON ÜNİVERSİTESİ, UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
  • 2020-2021, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, TRABZON ÜNİVERSİTESİ, UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ
  • 2019-2020, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, TRABZON ÜNİVERSİTESİ, TEKNOLOJİ TRANSFERİ VE PROJE YÖNETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
  • 2018-2019, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, TRABZON ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK
  • 2018-2018, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2012-2018, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
  • 2009-2012, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Kitaplar

  • 2020, Handbook of Research on Fostering Student Engagement with Instructional Technology in Higher Education

    Bölüm Adı: Individual cognitive differences and student engagement in video lectures and e-learning environments

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: IGI Global

    Editör: E. Alqurashi

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 567

    ISBN: 1799801195


    Bilimsel Kitap, Individual cognitive differences and student engagement in video lectures and e-learning environments

  • 2020, Sosyal Bilimlerde İstatistik: Excel ve SPSS Uygulamaları

    Bölüm Adı: Diskriminant Analizi

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Anı Yayıncılık

    Editör: Orçan Fatih

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 288

    ISBN: 978-605-170-326-8


    Bilimsel Kitap, Diskriminant Analizi

  • 2020, Eğitsel Veri Madenciliği Ve Öğrenme Analitikleri

    Bölüm Adı: Kümeleme Analizi ile Yapı Keşfi

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Anı Yayıncılık

    Editör: Prof. Dr. Tolga Güyer Prof. Dr. Halil Yurdugül Prof. Dr. Soner Yıldırım

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 384

    ISBN: 978-605-170-379-4


    Bilimsel Kitap, Kümeleme Analizi ile Yapı Keşfi

  • 2020, Güncel Öğrenme Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

    Bölüm Adı: Öğrenme Analitikleri Panelleri: Tasarım Geliştirme Süreci ve MobilAnalitik Uygulaması

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Pegem Akademi

    Editör: Keleş Esra, Kokoç Mehmet

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 376

    ISBN: 9786257880381


    Bilimsel Kitap, Öğrenme Analitikleri Panelleri: Tasarım Geliştirme Süreci ve MobilAnalitik Uygulaması

  • 2020, E-öğrenmede Videolar: Uygulamalar ve Güncel Eğilimler

    Bölüm Adı: E-Öğrenmede Etkili Video Ders Tasarımları

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Pegem Akademi

    Editör: KOKOÇ, M. ILGAZ, H.

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 258

    ISBN: 978-625-7052-70-2


    Bilimsel Kitap, E-Öğrenmede Etkili Video Ders Tasarımları

  • 2019, Learning technologies for transforming teaching, learning and assessment at large scale

    Bölüm Adı: Building a learning experience: What do learners’s online interaction data imply?

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Springer

    Editör: D. G. Sampson, D. Ifenthaler, J. M. Spector, P. Isaias, S. Sergis

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 317

    ISBN: 978-3-030-15130-0


    Bilimsel Kitap, Building a learning experience: What do learners’s online interaction data imply?

  • 2019, Ölçme Değerlendirmede Web 2.0

    Bölüm Adı: Quizizz

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Pegem Akademi

    Editör: Dr. Öğr. Üyesi Zeynep Tatlı

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 320

    ISBN: 9786050370027


    Bilimsel Kitap, Quizizz

  • 2019, Emerging Trends in Learning Analytics: Leveraging the Power of Education Data

    Bölüm Adı: Following the Learners’ Traces: Profiling Learners and Visualizing the Learning Process for Building Better Learning Experiences

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Brill Sense

    Editör: M. S. Khine

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 285

    ISBN: 9789004396616


    Bilimsel Kitap, Following the Learners’ Traces: Profiling Learners and Visualizing the Learning Process for Building Better Learning Experiences

  • 2019, Handbook of Research on TPACK in the Digital Age

    Bölüm Adı: A study on technological pedagogical content knowledge experiences of primary school teachers throughout blended professional development programs

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: IGI Global

    Editör: M. Niess, H. Gillow-Wiles, C. Angeli

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 490

    ISBN: 1522570012


    Bilimsel Kitap, A study on technological pedagogical content knowledge experiences of primary school teachers throughout blended professional development programs

  • 2018, İnternet ve Ağ Toplumu

    Bölüm Adı: Küreselleşen dünyada sosyal medya servisleri

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Pegem Akademi

    Editör: Esra Keleş

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 256

    ISBN: 9786052414361


    Bilimsel Kitap, Küreselleşen dünyada sosyal medya servisleri

  • 2018, Online Course Management: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications

    Bölüm Adı: The adaptation of a residential course to web-based environment for increasing productivity

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: IGI Global Publications

    Editör: Khosrow-Pour, M.

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 2240

    ISBN: 1522554726


    Bilimsel Kitap, The adaptation of a residential course to web-based environment for increasing productivity

  • 2017, Kavram Öğretiminde Web 2.0

    Bölüm Adı: Edraw Max

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Pegem Akademi

    Editör: Tatlı Zeynep

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 335

    ISBN: 9786053188209


    Bilimsel Kitap, Edraw Max

  • 2017, Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017

    Bölüm Adı: Öğrenme yaklaşımlarının öğretim teknolojileri alanındaki yeri ve önemi

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: TOJET – Turkish Online Journal of Educational Technology

    Editör: H. F. Odabaşı, B. Akkoyunlu, İşman, A.

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı: 18

    ISBN: 978-605-4735-94-5


    Bilimsel Kitap, Öğrenme yaklaşımlarının öğretim teknolojileri alanındaki yeri ve önemi

  • 2014, Türkiye’xxde İlköğretim Okullarında Bilgi İletişim Teknolojilerinin Durumu Kaynak Taraması - Comenius Bölgesel Ortaklık Programı

    Bölüm Adı:

    KOKOÇMEHMET

    Yayın Yeri: Trabzon Milli Eğitim Müdürlüğü

    Editör: ULUKAYA UĞUR

    Basım sayısı: 1, Sayfa sayısı:

    ISBN: 978-605-149-610-8


    Araştırma (Tez Hariç) Kitabı,

Makaleler

Bildiriler

Projeler

  • Uzaktan Eğitim Pedagojisi ve Uzaktan Eğitimde Yeni Eğilimler Semineri

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • Trabzon Bilim ve Teknoloji Şenliği

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • Etkileşimli Değerlendirme Alanı - Eda

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , -Tübitak 1001, Tamamlandı

  • Bireyselleştirilmiş E-Öğrenme Ortamlarının Tasarımı ve E-Öğrenmede Yeni Eğilimler Semineri

    15786

    , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • Web 2.0 Destekli Ölçme Değerlendirme Etkinlikleri

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • İngilizce Öğretmen Adaylarına Yönelik Dijital Okur-Yazarlık Eğitimi

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • Geleneksel Oyun ve Oyuncaklarla Becerilerimizi Geliştiriyoruz

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • Robotik Öğretmeyi Öğreniyorum

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , TÜBİTAK PROJESİ, Tamamlandı

  • E-Eğiticiler için Yapay Zeka Destekli Öğrenci İzleme ve Değerlendirme Sisteminin Geliştirilmesi

    15786

    , -Tübitak 1001, Devam Ediyor

  • YANGIN GÜVENLİĞİNE YÖNELİK DAVRANIŞSAL BECERİLERİN SANAL GERÇEKLİK İLE GELİŞTİRİLMESİ

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , -Tübitak 1002, Tamamlandı

  • E-Öğrenme Ortamlarında Ders Videoları Türü ve Öğrenenlerin Dikkat Düzeylerinin Öğrenme Performansı Temelinde Modellenmesi

    15786

    , -Tübitak 3001, Tamamlandı

  • Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Oyun Tabanlı Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sisteminin Tasarlanması Uygulanması ve Değerlendirilmesi

    15786

    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ , -Tübitak 1001, Tamamlandı

  • İlköğretim Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Gelişimine Yönelik Karma Hizmet içi Eğitim Programı Tasarımı Uygulanması ve Değerlendirilmesi

    15786

    TRABZON ÜNİVERSİTESİ , Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Tamamlandı

Dersler

  • 2020-2021, Lisans, Multimedia Applications in Education
  • 2020-2021, Lisans, Açık ve Uzaktan Öğrenme
  • 2019-2020, Lisans, Multimedia Applications in Education
  • 2019-2020, Lisans, Veri Analizine Giriş
  • 2018-2019, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması - II
  • 2018-2019, Lisans, Elektronik Devre Elemanları
  • 2018-2019, Lisans, Bilişim Teknolojileri
  • 2018-2019, Lisans, Öğretmenlik Uygulaması - I
  • 2018-2019, Lisans, Bilimsel Araştırma Yöntemleri
  • 2018-2019, Lisans, İşletim Sistemleri ve Uygulamaları

Ödüller

  • 2019, Yayın Teşvik, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2019, 2224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2018, AECT Division of Distance Learning: Journal Article Award, Association for Educational Communications and Technology (AECT), Sivil Toplum Kuruluşu, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
  • 2016, Yayın Teşvik, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2015, TÜBİTAK Yurtdışı Yaz Okulu Katılma Desteği, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2013, Yayın Teşvik, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2012, Yayın Teşvik, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2012, Yayın Teşvik, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2012, Doğrudan Yurtiçi Doktora Bursu, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE
  • 2010, Yurtiçi Yüksek Lisans Bursu, TÜBİTAK, Kamu, TÜRKİYE

Üyelikler

  • 2020 - , Üye, Cognitive Science Society (CSS)
  • 2013 - 2020, Üye, Mixed Methods International Research Association
  • 2012 - , Üye, The European Distance and E-Learning Network (EDEN)

İdari Görevler

  • 2020 - , Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı, TRABZON ÜNİVERSİTESİ, TEKNOLOJİ TRANSFERİ VE PROJE YÖNETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
  • 2020 - , Bölüm Başkanı, TRABZON ÜNİVERSİTESİ, UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ

Üniversite Dışı Deneyim